asså jag blir så lack...

... på jävla nollor som gör ALLT för att vara mig. jag menar, visst klart alla vill vara som oss och köper samma kläder, sminkar sig likadant, och försöker bli min vän, men hallå eller? get your own life and don't even try to live like me! blir så himla trött på att alltid se någon kolla på mig, granska mig uppifrån och ner, och dagens värsta idag då, just det hände,en konstig brud granskade mig, sen typ ser man bruden SKRIVA NER ALLT jag har på mig, och hur jag vet det? jo hon tog fram ett jävla anteckningsblock och penna och tappade sedan hela skiten när jag frågade henne vad hon höll på med :O oh shit asså, ibland kan man undra vad folk tänker med. och det absolut konstigaste var att innan hon sprang ifrån mig så tog hon tag i mitt hår och drog för att se om det var löshår?! HALLÅÅÅ?! jag har inte ens löshår jävla kärring? åh.IDIOT.
jag blir så jävla trött på detta asså,  hoppas du läser detta du som gjorde det, you fucking idiot.

aja, iallafall. en sak till som hände då. shit, detta är nästan änu värre... tänk egentligen vad folk gör bara för att få min uppmärksamhet!!!! shit assååeh, ah iallafall.. satt i bilen och väntade på pappa som gick in på kiosken för att köpa GT, då efter en stund kommer det en stor bil som stannar brevid våran. ut ifrån den kommer det en gubbe i kanske 30 årsåldern, som SÄTTER SIG I FÖRARSÄTET(han trodde inte jag såg honom när han gick ur sin egen) och säger, " oj då, satte  mig visst i fel bil........ hehe pinsamt där du. men oj, är det inte du som är hanna från giiirlsofsweden? "
HALLÅ ELLER?!?!??! hur dum i huvet får man va? fucking stalker. man blir ju rädd, visst är det lovely att vara känd och tjäna massa pengar på bloggen.. men man kan ju som sagt undra vad ddet dinns för konstiga människor? och just här jag bor också? shit...

PUSSSSSSSS.

Kommentarer
Postat av: seemun

haha, vilken skämmig blogg.

ångrar att jag gick in här och gav er er enda besökare idag.

booisofsweden och giirlsofsweden är det ända rätta.

godnatt, wannabes

2009-10-02 @ 09:39:31
URL: http://rullstolsnisse.blogspot.com
Postat av: v

haha jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka igen mitt hjärta



puss

2009-10-02 @ 14:23:21
URL: http://veeronicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0