fan asso!

CHAAAa alla läsare !
VET NI!!!!!??
Idag alla ALLA ville ha våran autograf
jag e seriös , nej inet alla men dom flesta!
:O:O och ta idol bilder
dock har jag inet fått ngn än men de kommer.
Ah och typ bara ville va med mejjh idag  men soorrry boys!
Blir fest senare ;);)
Hooppas den blir bra annars sticker jag.
Ah och typ blev så jävla lack idag ,
när de typ va snö ute ,
BLEV SÅ SUR! (ovanligt)
ah för jag hade tänk ha på mej min nysa klänning
de e höst men de e en höstklänning :S
ah och igår när jag låg och myste med min lilla kissekatt,
sa så blixtra de och dundra i berget 10 m från mitt rum :'(!!!
HEEMSKT!
Ah nu sitter jag och dricker oboy :D


XOXO Blondiiematilda ;**

Kommentarer
Postat av: KUNG.

jassu älskling. (a)

visst blev du lite sugen när jag sa att jag drack oboy? :$

iloveu.

2009-10-02 @ 16:58:50
URL: http://paallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0