:'''(

VI E SÅ JÄÄÄVLA LEDSNA!
ATT VI INTE UPPDATERAT NGT PÅ SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT LÄNGE :'(
förlåt att jag svär asså! Vi har haft de skit svårt och allt e verkligen skit men de går uppåt!
Och vi ska fan börja blogga nu!
Men jag kan ju af börja såg en ''anonym'' komentar
den löd:

SVAR : (till alla anonyma)

Först och främst orka vara anonym daah :s
för de andra de stavas bortskämd inte bortsjämd.
för de trejde NEJ vi är inte bortskämda vare sig jag elr Hanniiee!
Ja vi e rika och då kan man köpa och få vad man vill.
De e bara att inse , vi är snygga vackara rika och hela paketet vi är perfekta!
do you wanna live a fabulous life,be like us!

Men oj nej! De går ju inte! ingen kan vara som oss syyyyn!
Men iaf alla anonyma asså vill ni oss ngt kan ni inet gå och säga de till oss IRL stället!
PLZZZZZZZZZZZZZZZ.
Ja så typ alla anonyma komentarer till os betyder ungefär såhär mkt 0 .
MHM !


Tillbaka till de normala.
Ja , jag och min Hanniiieegirl har haft de rätt jobbigt (privata själ)...
så vi har inet hunnit med allt. Men hur många gånger vi än sagt de!
Nu ska vi fan komma igång vi ska gå och ta modellbilder i veckan också.
Rätt många som erbjudit oss lite plåtning här och var ;))
Men nu ska jag iaf se på film mysa och så.

Men ni får fortsätta härma oss
ni får fortsätta vara wannabees
bara ni inte är anonyma!

XOXXOXOXOXOXOXOXOXOOXOXOXOXO Blondiiematilda ;*


De e faktiskt ute att se ut såhär :SSSS
jag och Hanniiee har kanske sett ut såhär men nej nu e de stopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0