godnatt mina hjärtan<3

assåeh, jag är verkligen ledsen för att jag inte skrivit på några eller nån dag :( usch jag känner mig verkligen horrible! men jag har haft sååå fullt upp i skolan som jag som ni alla vet lovat mig själv och mina föräldrar att satsa på! jag menar, jag vill verkligen få bra betyg, hamna i en bra skola och få en bra utbildning ( ENLIGT MINA FÖRÄLDRAR... MHM...) men egentligen vill jag bara bli godkänd i alla ämnen( eller iaf några) så jag slipper bo på gatan.. aja :D
asså, ALLA verkar älska anna anka?! jag fattar inte grejen.. vet knappt vem hon är :o visst är jag en av världens största bloggerskor (med matilda dårå<3) men jag är sååå inte intresserad i henne. jag menar, varför skulle jag vara intresserad av nån annan och bry mig om deras liv när mitt är så fabulos(stavning!) och underbart :D? ge mig en anledning lixom? nej just det, det finns ingen :D

nu är det läggdags och i morgon ska jag PLUGGA (igen..) spanska, med min emmababe, ni får kanske ett aggroinlägg av mig i morn om ni har tur :D
GODNATT
LOVE YA ALL. KISSSES<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0