TJOOOLAHOPP!

hej älsklingar!
ledsen att jag inte update förut, i'm so sorry.. (varför ber jag om ursäkt? det är ni som borde vara ledsna.. ni har saknat mig så, jag vet! men men, kunde inte hjälpa att jag inte har haft nån tid och lust.. har ju ett privatliv också, remember?)
aja, iallafall.. en liten uppdatering på vad jag har gjort dom senaste dagarna då (eller ah, idag och igååår!)
fredag: min hannahbabe kom hem till mig, efter hon hade gjort iordning sin kära söta syster till discot (där jag vill höra alla detaljer ifrån för hon skulle satsa på att pussa dom snygga grabbarna samtidigt som hon dansade med dom som jag sa till henne;););))
och när hon kommit hit, drog vi ner till samhället, där det var partypartypartyyyyy! wooohooo. och till er som inte dricker alkohol, inget fel med det. okej? det är inte så att jag dricker 24/7 eller nått, men lixx?! vem kan ha roligare utan alkohol än med? precis.. you understand..
ah iallfall dårå, så träffade vi en så jävla snygg booooiiii så vi höll på att svimma, flöööörting assuueh ;;
jo men i korta drag drog vi hem efter ett tag och somnade så sött på mitt rum.
lördag(idag): har jag varit med min brrrrrruuuuud isabellakrull(haha love you gumman<3) ah, vi har hyrt film, och bara myyyst och pratat om allt och lite till under filmens gång så vi missade ju hela om man säger sååååå ;) hihiihhi. ah så brukar det gå när vi träffas lixx.. mys mys mys, ni vill inte veta mer än så säger jag bara hehehehhehehhe ;)
men nu är jag iallfall hemma och snart kommer nog boysen till mig skulle jag gissa på.
LOOOOVE TO YOU BABESSSSSS / H <3

Kommentarer
Postat av: Isabella

HIHIHI:D <3 du, det är massa brunkräms fläckar och sånt överallt i mitt rum :( hHAHA :D och idomin klet på glaset du drack på =(<3

2009-10-03 @ 23:41:28
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0