Bondgården sög :((

CHACHA bloggen!
Här sitter jag och chillar ser på lite gossip girl ;))
Har snackat med Hanna lite ;;
Nu ska jag se på idooool !:D
Har haft skum bad skiiiiiit mysiigt asso!

MHM sedan har jag typ ätä smårgåstårta
inte mycket för jag vill inet bli fet!
Pappa fyller ju år idag!
Så vi har lite käster ;)
Typ jag måste börja träna oftare
för asså jag e så fet väger 27 de e för mkt bara!
Så ja de måste jag !(JOBBIGT :( )
MHM, typ så nu ska väl jag ta en liten dusch igen
känner mej ofräch sen bondgården !:(
Lyssnar lite på musik nu asså bara älskar Lady Gaga!
Hon e så bäst!
Såg ett par hello kitty string
jag bara måste köpa också! :O
Ett par extra rosa till dej Hanna också!<33'
Vet att du älsakr rooosa!

Juste köpte 3 idomin tuber idag ,
idomin i våra hjärtan :')  tur att du finns!  hjärta på dej <3idomin i våra hjärtan :')  tur att du finns!  hjärta på dej <3idomin i våra hjärtan :')  tur att du finns!  hjärta på dej <3
2 till Hanna och 1 till mej ,
har ju redan 6 så får hoppas att de räcker.
Ah asså vad gör man inte för sina vänner
visst e man snäll!
Och rik e man !
E man känd så e man rik! ;)


XOXO // Blondiematilda ;*

Kommentarer
Postat av: anna

ahme asså du är ju jättesmal, vännen, du får inte dö i förtid lixom:O hoppar du hoppar jag<3333333

och du, får jag vara med på ett hörn, vill oxå ha hello kitty-string:OOO SÅ JÄVLA HETT LIXOM:D

msn nu då=) chacha babys<3

2009-10-01 @ 16:07:41
URL: http://schewwe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0