fucking kyrka!!!!!



detta är var jag har spenderat min dag i efter skolan. helvete vad tråkigt det är assuueh. fuck vad segt det är att lyssna på en prelle som snackar om nån gud och jesus, som är heeeeelt onödigt att veta massa om som förmodligen inte finns?! jag menar... hallååå?! kolla hans hår!!!
euuuuuuuuuuuuuuuuuuuw.
hahahhaha jag dör. seriöst. han ser ut att ha fetaste håret verkligen.. skulle absolut rekomendera wellas shampo och balsam, och efter det skulle jag också rekommendera hårinpackning (VILKET DET KOMMER LITE TIPS OM SENARE I VECKAN UTAV MIG OCH MATILDABABY....)
aja, iallafall. i kyrkan var det skittråkigt, oh my gaaaaaad jag höll på att dö. usch fy fan.
nu är det iaf gjort thaaaank god (fatta ironin, hahahahahhaha kul!)


JUST DET JA! idag har jag haft ett jävla fucking so prov också, min älskling gjorde också det och båda failade sååå hårt..  tror jag ska skita i skolan nu, går åt helvete ändå. det är bara sååå onödigt? får bara skäll av mamma för att jag inte gör det jag ska, får klagomål hem, att jag inte går dit osv. av lärarna får jag skäll över samma sak, så allt hade ju ordnat sig om jag ändå inte gått dit! right?!
ska fundera på det asssuueh.. får se. i morgon blir det inget iaf. nejfan. jag behöver sova. har matteprov i morgon så det slipper jag ju hiihi :d

PUSSPUSSPUSS, skriver i kväll om mitt underbara liv. älskar att vara rik och kunna köpa allt man vill <3

Kommentarer
Postat av: feiiaah;*

GUUUUUUUUUD FUCKING BITCHHH,

hur fan orkar man gå till kyrkan och be för nån jävla BUDDAAAAA! :D

hihi<3

2009-09-30 @ 20:57:23
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hhahahah så jävla sköna ni är ;D

älskar eeeer :D<3

2009-09-30 @ 21:18:56
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0