it smells...

chuuuuueee! sitter just nu här hemma hos mig med hannah, kom för en stund sen hem från skolan, eller ah.. vi har varit i dingle på lantbruksskolan, NEVER EVER AGAIN!!!
guuuuud asså, stanken när man kom ut ur bussen!?? fyfan, det var det värsta jag kännt tror jag! och att människorna kan se ut så som dom gör?! gå utan smink, hängslebyxor (hallåååå?! det finns nått som kallas mode!!!), stora smutsiga stövlar, och ens kunna gå där bland all koskit och flugor!? eeuuuw!
iallafall lyckades vi komma därifrån, som tur var inte uppbitna av dom stinkande kossorna!
är helt slut efter en "hållaförnäsan-dag".



nu ska vi laga mat, kycklig a la hanna(h)orna blir deeeet!

och jag saknar min babe, blondieeematilda. <3
seee you when i have time for you suckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0