sängen kallar på mig

efter en händelserik dag och mycket skratt och gläääääääädje med min babääää ska vi nana, men först ska jag ta bort mitt smink... och det är inte som alla jävla wannabes och loosers säger, det tar varken mig eller matilda en timma att få bort det, håll bara käften om sånt ni inte vet! åååh jag blir bara så jävla trött på er små töntar, ni tror ni är nått. det är ni inte. det är vi som är nått. aja. iallafall.
livet är så fruktansvärt hårt att vara känd, börjar bli lite jobbigt nu när alla HELA TIDEN kommer fram till oss och vill ha autografer och kramar.. shit, tog oss typ 10 minuter att gå 10 steg. fattar ni eller?! åååh, nej vad dum jag är.. klart ni inte gör.. det är ju inte ni som har massa besökare på er blogg så som vi har(vill inte ge ut hur många än, ni skulle bara tappa ögonen babes), ingen bryr sig ju om er småbloggare.. ni kommer ändå aldrig komma nån stans i livet med er lilla "fjortis"blogg.. aja, whatever, jag bryr mig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0